Avatar billede hyben Novice
16. september 2007 - 15:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Gratis lyde??

Hej
Sidder med en flok børn og laver gyserhistorie i Photostory 3. Vi mangler nogle lyde.( Døre der smækker, knirkende trin, klokker der ringler etc...) Kan nogen gi et vink/link til gratis steder på nettet hvor vi kan finde noget der kan bruges.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
16. september 2007 - 19:21 #2
Avatar billede hyben Novice
16. september 2007 - 21:27 #4
Kan kun finde betalingslyde på Findsounds .... Kigger jeg de forkerte steder? Masser af brugbart på Miss-g og dr1 larry´s link... vil I dele eller kan jeg gi jer 15 hver?
Avatar billede miss-g Seniormester
16. september 2007 - 21:31 #5
Fint med mig at dele - takker ;-)
16. september 2007 - 21:48 #6
Ping...

(Det var en 'lyd' *S*)

Good Luck...