Avatar billede hjortby Nybegynder
18. september 2007 - 13:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

USB stik virker ikke mere.

Købte en PC Fujitsu-Simens til min søster. Og ja,ja, jeg kan sagtens sætte den op... Op med det hele, inkl. et nyt trådløst Logitech tastatur og mus. Virkede perfekt. Nu kun et døgn senere virker USB portene, samtlige 5, ikke mere. Dvs jeg har sådan en fordeler dims, hvor 2 porte bliver til 4, den kommer der lys i, der kommer altså et eller andet ud - strøm? Men intet virker via USB. Der har været en strømafbrydelse - og skrærmen siger "maskinen blev ikke slukket korrekt" og så skal man gøre et eller andet, men det kan man jo ikke uden tastatur. Og PC har ikke sådan en gammeldags tastaturindgang. Nogen ideer???
Avatar billede kcasper Nybegynder
18. september 2007 - 13:45 #1
´prøv og  på computeren til at starte op så den var sidst
last good know configuration
Avatar billede Jensen DK Novice
18. september 2007 - 14:04 #2
Tryg F8 under opstart og vælg med piletasterne sidst kendte hvor systemet virkede.
Avatar billede hjortby Nybegynder
18. september 2007 - 22:08 #3
jo tak, til begge, men kræver det ikke at tastatur virker?
Avatar billede Jensen DK Novice
19. september 2007 - 07:23 #4
Har du mulighed for at risette bios evt. det lille runde batteri i et par minutter
og strømmen helt fra samtidig.
Avatar billede Jensen DK Novice
19. september 2007 - 07:25 #5
fjern det lille runde,(skulle der have stået)
Avatar billede hjortby Nybegynder
19. september 2007 - 11:08 #6
Jeg aner ikke hvor der skal siddet et batteri??, bios'en der skal jeg da bruge tastaturet ikke?
Avatar billede kcasper Nybegynder
19. september 2007 - 12:00 #7
jo til bios skal du bruge tastatur

batteriet sidder paa bundkort hvis du aabner computeren, saa sidder der et lille rundt solv batteri som du skal tage ud ogs[ tage strommen ud
Avatar billede hjortby Nybegynder
04. oktober 2007 - 09:57 #8
Nå, løsningen blev at indlevere til rep. Den havde åbenbart fået et eller andet chok.