Avatar billede tumebone Nybegynder
19. september 2007 - 10:50 Der er 7 kommentarer

Slå muse pladen fra? i Win Xp

jeg har dell laptop jeg bruger ikke muse pladen så hvor kan jeg slå den fra?
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
19. september 2007 - 11:41 #1
du går bare ind under enhedhåndtering og går ned under mus og højreklikker på den der er der som definere din touchpad
Avatar billede thov Forsker
19. september 2007 - 11:46 #2
Det gøres sandsynligvis via tastaturet. På en Acer klares det med et samtidigt tryk på 'Fn' og 'F7'.
Avatar billede snowball Novice
19. september 2007 - 12:59 #3
Hvis den rigtige driver er installeret, så kan du også gøre det via Kontrolpanelet -> Mus. Der kan du slå både touchpad, knapper osv. til/fra.
Avatar billede tumebone Nybegynder
19. september 2007 - 20:07 #4
inger af svarene hjælper kan ikke deactivere den i enhedshåntering, kan ikke slå den fra med Fn f7 og kan ikke gøre noget under menu mus i kontrolpanel andre forslag?
Avatar billede thov Forsker
19. september 2007 - 20:32 #5
Det behøver ikke nødvendigvis at være F7.
Fn-tasten, hvis du har den, er i en anden farve end påskriften de andre taster har.
Kig derfor efter en tast med en ikon (hånd som peger på en firkant) og i samme farve som Fn-tasten.
Avatar billede snowball Novice
20. september 2007 - 08:52 #6
Så prøv og hent driveren fra Dells hjemmeside - http://support.euro.dell.com/support/downloads/index.aspx?c=dk&l=da&s=gen

Vælg din bærbar, eller indtast dit service tag. Driveren vil sandsynligvis hedde noget med Alps.
Avatar billede snowball Novice
08. marts 2008 - 23:19 #7
Fandt du ud af det? :)