Avatar billede qufel Nybegynder
21. september 2007 - 22:34 Der er 3 kommentarer

Driver til prosonic

Hej jeg leder efter en driver til min monitor, Prosonic 20lcd57x....
Når jeg tilslutter min skærm til computeren har jeg svært ved at læse teksten, har forsøgt at justerer opløsning uden held.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. september 2007 - 23:01 #1
kan du ikke lige poste et link til hvor du har købt den fra .. kan ikke finde den model nogle steder ...

Men i det hele taget disse "no name" monitors er som reel en OEM version af nogle kendte mærker som i Win Xp har driver til de fleste af.
Avatar billede qufel Nybegynder
22. september 2007 - 19:15 #2
Jeg købte den i føtex. Kan ikke finde den på nettet. Jeg kører med vista. Håber du kan anbefale en driver som sandsynligvis virker.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
22. september 2007 - 19:25 #3
Er du sikker at det er en Computer skærm du har købt ... ?? det eneste Prosonic 20 tommer jeg kan finde er TV ... så ved ikke om der er driver til dem ....

Men Vista har masser drivere til alt muligt .. kan den ikke finde din skærm eller er der noget som ikke virker ??