Avatar billede urup Nybegynder
25. september 2007 - 13:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lave en genvej

Jeg har brug for at slette nogle spor hver dag og gør dette.

Explore/funktioner/intervetindstillinger/ryd oversigt/ ja

Kan jeg ikke lave en genvej til dette på skrivebordet ??
Avatar billede tonygk Nybegynder
25. september 2007 - 13:40 #1
Jeg ved ikke om der findes en genvej, men du kan sætte "antal sider der skal gemmes i oversigt" til 0.
Avatar billede tonygk Nybegynder
25. september 2007 - 13:45 #2
Altervativ kan fjerne fluebenet, så explorer ikke registrere dine url. du finder den under general og instillinger.
Avatar billede tonygk Nybegynder
25. september 2007 - 13:47 #3
nr. 3- hvis du er villig til at betale ca. 150 kr., kan købe et værktøj som kan gøre automatisk
http://www.excellencesoft.com/autoclear/index.htm
Avatar billede urup Nybegynder
25. september 2007 - 14:11 #4
Det er ikke antal sider men dage man skriver der...og det virker ikke.
Jeg kan se dagen efter de sider jeg har været på....hvor står der antal sider ??
Avatar billede tonygk Nybegynder
25. september 2007 - 14:23 #5
Hvis du skriver 0 dage, kan du alligvel sige oversigten dagen efter, men husk der bliver gemt cookies på din maskine som alligevel kan læses. Hvis det er så kritisk, skal du måske overveje værktøjet, da det slette alt efter behov.
Avatar billede anoz Nybegynder
25. september 2007 - 14:35 #6
http://ccleaner.com/ kan klare dette og meget andet for dig... hvis du vælger at installere programmet, så huske at fjerne fluebenet i Yahoo Toolbar under installationen (medmindre du gerne vil have den selvfølgelig!)

mvh
anoz
Avatar billede urup Nybegynder
25. september 2007 - 22:47 #7
Kan det ikke gøres med en lille "bat" fil ellers hvad man kalder  det i dag ??
Det er jo bare denne ene komandor jeg ønsker
Avatar billede urup Nybegynder
05. november 2007 - 01:36 #8
Lukket