Avatar billede ncp Nybegynder
25. september 2007 - 19:54 Der er 1 løsning

Global IP - Flere Web Servere

Hej,

Jeg har bestilt 8 Globale IP'er fra CyberCity (Hvor 5 af dem er frie) da vi skal have 2 Windows Web Servere op, som begge skal kunne tilgås fra internettet. Vi har hidtil benyttet NAT (Og mappet port 80 til den ene Web server som pt. står med en lokal IP).

Vi har et lokalt netværk bestående af 3 klienter samt 2 Windows servere (DB, Fil og Print) og enheder herinde skal forsat have lokale IP'er.

Web Serverne skal kunne tilgå data på de to interne servere og omvendt.

Mit spørgsmål er, hvad er den smarteste måde mht. opsætning af overstående?

(Har kigget på denne firewall til seperation af de interne og de globale ip'er: http://www.zyxel.dk/web/product_family_detail.php?PC1indexflag=20040908175941&CategoryGroupNo=2AAB8FF5-7ADD-4E59-9D6E-D4810031CEEF - kan denne løse opgaven?)
Avatar billede ncp Nybegynder
19. oktober 2007 - 14:05 #1
Luk