Avatar billede roadking Nybegynder
29. september 2007 - 19:50 Der er 7 kommentarer

Activesync 4.5 - HTC Touch

Hej Eksperter,
Har fået en super lækker HTC Touch. Ser ud til at virke fortræffeligt. Jeg kan synkronisere via trådløst net, men ActiveSync virker ikke hverken på min arbejdsstationære eller min bærbare (begge IBM - Win XP). AC kan ikke finde den tilsluttede enhed. TIlsluttet via USB. Håber I kan hjælpe. Mangler mulighed for filoverførsel mellem PC og HTC. Tak på forhånd
Avatar billede ladyhawke Novice
29. september 2007 - 20:01 #1
virker ikke? Hvad har du gjort og hvordan udarter det sig? hvilken version af Active Sync har du installeret?
Avatar billede roadking Nybegynder
30. september 2007 - 10:27 #2
Ladyhawke: Jeg har installeret AC ver. 4.5. Andet har jeg ikke gjort. Den vil ikke kendes ved den mobile enhed. Eller rettere - den kan ikke se den. Windows kan dog godkende og installere ny hardware på USB når jeg tilslutter HTC´en ved det velkendte "dong"
Avatar billede roadking Nybegynder
30. september 2007 - 11:41 #3
Ladyhawke: AC skulle retteligt være AS - ActiveSynch - men det har du sikkert gættet.
Jeg har installeret AS - afinstalleret, og reinstalleret. Der kører også VPN på maskinen.

Når jeg tilslutter HTC´en reagerer ikonet for AS (bliver grønt - og roterer, og ved mouseover skriver den "tilslutter") men opgiver, og flg. meddelelse kommer i dialogboks: ActiveSync kan ikke komme i forbindelse med Windows Mobile-enheden Klik OK for at finde fejlen og løse problemet. Det gør jeg så med følgende resultat:
Der kunne ikke oprettes forbindelse mellem pc'en og enheden. Hent opdaterede løsninger til almindelige forbindelsesproblemer. Klik på følgende hyperlink:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=65257
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Der blev ikke fundet yderligere kendte problemer.
Hvis du stadig oplever problemer, skal du sende resultaterne til Microsoft for at hjælpe med at forbedre fremtidige versioner.

Linket giver en masse oplysninger. Ingen jeg dog bliver meget klogere af desværre.
Avatar billede ladyhawke Novice
30. september 2007 - 11:42 #4
hvilket styresystem er der på din PDA?
Avatar billede roadking Nybegynder
30. september 2007 - 12:57 #5
Det er Windows Mobile 6.0
Avatar billede ladyhawke Novice
30. september 2007 - 14:53 #6
er begge pc'er fuldt opdaterede?
Avatar billede roadking Nybegynder
30. september 2007 - 16:18 #7
Ladyhawke: PC er i hvert fald. Hvorledes checker jeg om HTC er? Kan jeg køre windows update på den lokalt?