Avatar billede the-rask Nybegynder
30. september 2007 - 15:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

gamer mus?

hej nu har jeg endelig fået pengene til en gamer mus. og det er en meget stort maked der er for muse. så jeg skal have brug for hjælp til den perfekte gamer mus jeg har også nogle spørgsmål
1. er det bedst med ledning fordi til et computer mathon kan de så gå sammen hvis der er 2 trådløse muse
2. skal man bare gå efter den med mest dpi (g9) det er den jeg har set med det meste
3. bare giv de bedste bud på hvilken mus i syntes det skal være

4. har kigget på (g5,g7,g9,mx 518,mx100,mx revolution, og til sidts en habu) hvad ville i anbefale begrund jeres mening
Avatar billede the-rask Nybegynder
30. september 2007 - 15:42 #1
jeg  har også kigget på en raptor gaming m3
Avatar billede lassechr Nybegynder
30. september 2007 - 15:54 #2
Det skal helt sikkert være en med ledning, hvis det er en gamermus, da trådløse er kendt for at være en lille smule langsomme, altså når du klikker går der først en brøkdel af et sekund, før der rent faktisk sker noget. personligt bruger jeg microsofts ie 3.0 da den ligger utrolig godt i hånden. Men tror bare, det er fra person til person, så tror du selv skal ud og kigge på nogle, og selv se hvad du kunne tænke dig. så længe den er optisk, og med ledning. ydermere er det godt at have diverse knapper på musen, da du f.eks. i cs kan binde dem til at købe et våben, hvilket jeg har været utroligt glad for. held og lykke med din nye mus
30. september 2007 - 15:55 #3
Trådløse mus, giver mange problemer.  Hold dig til en ledning.
Avatar billede the-rask Nybegynder
30. september 2007 - 15:58 #4
ok
Avatar billede the-rask Nybegynder
30. september 2007 - 16:08 #5
andre?
Avatar billede kogt Nybegynder
30. september 2007 - 18:06 #6
ja som sagt, ledning er det bedste...!

Jeg har selv en Habu som er lavet i samarbejde af Razer og Mircosoft den er rigtig fed... IMO jeg har oxo haft Razer boomslang og razer cobberhead som jeg heller ikke har haft nogen problemer med...

der er netop kommet en ny fra razer eller den kommer snart :) den er vaerd og vente paa efter min mening http://www.razerzone.com/index.php?main_page=product_info&products_id=72

men hvis du ikke kan vente saa vil jeg anbefale habu
http://www.razerzone.com/index.php?main_page=product_info&products_id=51
Avatar billede the-rask Nybegynder
30. september 2007 - 18:16 #7
kan du forklare hvorfor den nye der kommer er hver at vente på:)
Avatar billede evilhomer15 Praktikant
01. oktober 2007 - 07:40 #8
Ville selv foreslå Razer Copperhead. Den er som en aimbot forhold til de muse fra Microsoft!
Avatar billede kogt Nybegynder
01. oktober 2007 - 09:35 #9
tjae 4000dpi er vel bare en af grundene... plus at razer loesning med at man kan skifte sensitivity "on the fly" er klart den bedste...

og ja G9 kan da oxo skifte DPI "on the fly" men razer kan jo skifte DPI, sensitivity og polling rate (hz) alt efter hvordan man configurer sin mus...

du kan gemme "indstillinger" paa musen saa du kan tage den med til en anden computer... hvor dens driver fx ikke er indstalleret og stadig fungere
Avatar billede gadgetfreak Nybegynder
10. oktober 2007 - 15:12 #10
Jeg har selv en Habu fra Razer/Microsoft. Den virker perfekt. Passer godt til min hånd, især da jeg flyttede knapperne i siden med det medfølgende "knap flytningssæt".

http://www.razerzone.com/index.php?main_page=product_info&products_id=51
Avatar billede kogt Nybegynder
12. oktober 2007 - 16:30 #11
aergeligt du ikke kunne vente :)