Avatar billede prodoc Nybegynder
01. oktober 2007 - 10:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Regnskab, lovligt med elektroniske bilag?

Hej allesammen,
jeg har været inde og søge på skat.dk men den hjemmeside har ikke en særlig god søge funktion eller noget andet for den sags skyld... :)
Er der nogen der ved om/hvor det står henne i "regnskabsloven" at det er lovligt at indscanne bon'er og så benytte disse som bilag når regnskabet skal godkendes af revisor...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. oktober 2007 - 11:20 #1
Jeg har lige spurgt min revisor, men har travlt med at undervise på handelsskolen, men det kommer lidt senere
Avatar billede heg Nybegynder
01. oktober 2007 - 11:31 #2
Avatar billede prodoc Nybegynder
01. oktober 2007 - 13:20 #3
Hej allesammen,
jeg ringede til Skat og fik dette link:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=102949&vId=201532&search=bogf%F8ringsvejled
Her kan man se at det er lovligt og fuldt gyldigt at indscanne bon'er og kun have dem digitalt... (Side 8 hvis det bliver skrevet ud)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:10 #4
Jeg fik samme besked af min revisor at det var lovligt