Avatar billede arohde Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:53 Der er 4 kommentarer

Aktivering af netkort i Vista - hjælp nu

Hej

Jeg har installeret en router hos mine forældre, og det ser ud som om den fungerer fejlfrit, da jeg kan koble trådløst på med min egen bærbare uden problemer.

MEN - deres bærbare går ikke på. Den er helt ny og først lige taget i brug nu. Det ser ud som om netkortet måske ikke er aktiveret?? Jeg får beskeden "Windows kan ikke finde nogen netværk" under "opret forbindelse til et netværk". Der sker heller ikke noget, når jeg bruger refresh-knappen. Den bærbare står lige ved siden af routeren...

Hjælp gerne nu! - jeg rejser fra mine forældre og problemet og deres bærbare om få timer... Og så bliver de kede af det, hvis det stadig ikke virker :-(
Avatar billede kenp Novice
01. oktober 2007 - 18:58 #1
enten er der en fysisk knap du skal aktiver eller en bogstavkombination som regl FN også en F-tast.
Avatar billede arohde Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:25 #2
Det har jeg forsøgt, men det er som om det ikke virker...
Jeg tror nu, jeg har fundet fejlkilden - den Belkin router jeg har købt, understøtter efter sigende ikke Vista... der skal laves en firmware opdatering, men det er ikke lykkedes mig endnu... :-/
Avatar billede kenp Novice
01. oktober 2007 - 22:01 #3
Ja det kan sagtens være det. (jeg har en zyxel router som heller ikke understøtter vista)
Avatar billede dresen Nybegynder
23. oktober 2007 - 23:29 #4
Hej arohde

Undskyld jeg sådan bryder ind i din tråd. Jeg har fundet en ældre post du har lavet, hvor du skriver, at du vil forsøge dig med at bruge projektstyrings-værktøjet basecamp (http://www.eksperten.dk/spm/618328)

Jeg arbejder i en virksomhed, hvor vi mangler et værktøj til at styre og visualisere projektforløb, og har bl.a. overvejet basecamp. Vil du kunne skrive par linier om dine erfaringer med basecamp, eller kan du anbefale et andet.

På forhånd tak.

/ dresen