Avatar billede htmlkongen Novice
04. oktober 2007 - 10:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. oktober 2007 - 13:41 #1
Ser fin ud, men personligt vil jeg ikke i nærheden af AMD ;-)
Avatar billede Jensen DK Novice
04. oktober 2007 - 13:50 #2
Det er ikke verdens bedste grafikkort der sidder i maskinen.
Avatar billede darrich Novice
04. oktober 2007 - 14:02 #3
Vær opmærksom på at du minimum skal have 1 Gbyte til Vista.
Avatar billede phrame Nybegynder
05. oktober 2007 - 00:00 #4
Hej,

Hvis du bruge tunge programmer og forventer at bruge den over 3-4 aar, saa glem det. Specielt hvis du vil bruge Vista.

/Peter
Avatar billede innercitydk Nybegynder
05. oktober 2007 - 09:41 #5
Prismæssigt er det jo ikke en monstermaskine, men en god standardmaskine til kontor/arbejde.
Avatar billede htmlkongen Novice
06. oktober 2007 - 15:06 #6
Tak for kommentar.

Hvilket OS er der egentlig på den?

Den skal kun bruges til internet og mail.
Avatar billede phrame Nybegynder
06. oktober 2007 - 17:02 #7
Ifoelge specs'ne fra Acer, saa kan du baade faa den med XP or Vista. Det er beste at sporge dem som du koeber den fra hvad foelger med. Men hvis den har XP, saa vaer sikker paa at du har min 1GB RAM og 2GB hvis det er Vista.

Hvis du siger den kun er til Internet og mail, vil du kunne bruge den - hvis du passer godt paa den og er venlig til batteriet - 4-6 aar.

Hvis du kan, saa spoerg om du allered nu ikke kan koebe et ekstra batteri.

/ Peter
Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2007 - 11:33 #8
Oki doki. Tak for det.

Så tilbudet er godt nok til prisen?
Avatar billede phrame Nybegynder
07. oktober 2007 - 13:44 #9
Tilbuddet er egenligt okay, jeg kan ikke helt sige god for det, eftersom, du ikke har fortalt de specifike specs som laptoppen har. Har du dem?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
31. oktober 2007 - 08:08 #10
Lukketid?!?