Avatar billede ehlerz Nybegynder
05. oktober 2007 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette kolonne med kvartaler på baggrund af 2 observationer

Hej Alle

Jeg har et regneark hvori jeg ønsler at beregne nogle betalingsrækker.
På baggrund af oplyst første termin og sidste termin vil jeg gerne have en kolonne med første termin i eks. B10, næste termin i B11 osv. Hvordan laver jeg en formel der sikre dette? Jeg kan ikke bare sige b10+90 da der ikke altid er 90 dage mellem 2 terminer.
Avatar billede panebb Novice
05. oktober 2007 - 13:14 #1
Prøv at komme med lidt flere oplysninger.
Skal terminerne beregnes -> udfra hvad?
Skal tiden beregnes eller er der konstanter? Rente?
Avatar billede ehlerz Nybegynder
05. oktober 2007 - 14:34 #2
hej panebb, jeg har selv fundet en løsning.
Avatar billede panebb Novice
05. oktober 2007 - 14:42 #3
Sommetider kan vi mere, end vi tror. Vi skal bare opdage, at vi kan. :-)