Avatar billede fifthmicado Nybegynder
07. oktober 2007 - 11:18 Der er 8 kommentarer

Hjælp til afspilning a film

Jeg har en masse film jeg har dl fra azureus, limewire og utorrent, som ikke kan afspilles i VLC player, media player, winamp, daemon tools, 3wPlayer og har derudover dl Cole2k Media - Codec Pack .. Intet virker, What to do?
Avatar billede nemlig Professor
07. oktober 2007 - 18:13 #1
Kan du ikke komme med et link på noget, du har downloadet, og som du ikke kan afspille.
Avatar billede fifthmicado Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:00 #2
Hmm .. ved jeg ikk hvordan man gør :P
Avatar billede emilhauge Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:27 #3
prøv at downloade divX
Avatar billede nemlig Professor
07. oktober 2007 - 19:29 #4
Gå ind på den side, hvor klippene ligger og angive sidens adresse her.
Avatar billede fifthmicado Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:54 #5
Hmm .. C:\Documents and Settings\natalie\Shared  - det der ?
Avatar billede nemlig Professor
07. oktober 2007 - 21:08 #6
Nej - jeg mente et link, til et af de steder, du downloader fra. Så ville jeg prøve. Men jeg kan se, at de nævnte sider kræver login, hvilket jeg ikke har. Derfor kan jeg alligevel ikke efterprøve det. Det kan være emailhauge har en pointe, nemlig at du mangler divx-codex.
Prøv fx. at hente denne her, og se om det hjælper.
http://www.download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=afspillere&prog=18436&program=DivX%20Player%20(with%20DivX%20Codec)%20for%202K/XP
Avatar billede ur_med_persille Nybegynder
25. oktober 2007 - 20:52 #7
hvilken filtype(r) er det? har selv masser af film som ikke kan afspilles i nogle af de normale afspilningsprogrammer, men så fandt jeg et program der kunne konvetere (hvilket ikke virker) men der er også en afspilnings-knap, denne åbner så en afspiller, hvor du kan navigere med tasterne, ved mig kan den afspille alle de film jeg har.. finder lige et link til det.
Avatar billede ur_med_persille Nybegynder
25. oktober 2007 - 20:58 #8
her er linket;  http://www.download.com/Audio-Video-To-Exe/3000-2140-10560064.html?part=dl-AudioVide&subj=dl&tag=button

når du har hentet programmet åbner du det (logisk:) og du trykker så på de tre punktummer ud for "file to convert", - finder filmen frem du vil have afspillet, og trykker på "play file" - så skulle det meget gerne virke :D

du spoler frem med piletasterne, pause med p-tasten