Avatar billede blang-jang Nybegynder
07. oktober 2007 - 15:42 Der er 2 kommentarer

Brugerdefineret humørikoner i sit Messenger navn!

Hejsa :)

Jeg har prøvet at skrive koderne til de brugerdefineret humørikoner i mit navn på MSN Messenger, men de kommer ikke frem, kun tilføjet og de standarde dur :/.
Er det noget man kan slå fra/til eller kan man få flyttede de brugerdefineret humørikoner til de standarde eller tilføjet??
Kender du en løsning? :D

Blang-Jang
Avatar billede blang-jang Nybegynder
07. oktober 2007 - 16:19 #1
Jeg bruger Live Messenger ^^
Avatar billede agertz Nybegynder
14. oktober 2007 - 12:08 #2
Du kan ikke få dine egne smileys i dit MSN navn, da andre computere ikke kan se det billede.

Fx. hvis du kalder din smiley "-.-" kan andre MSN ikke se dette billede, da de ikke ved hvad "-.-" er for et billede.

Så skal der findes en eller anden form for kode, så du kan indsætte billedets URL ind, men tror ikke det findes :-)