Avatar billede flar74 Nybegynder
08. oktober 2007 - 10:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Arkitektur Spørgsmål

Hej eksperter

jeg skal bygge en lille application og spørgsmålet går ud på at al den kode som jeg vil genbruge. f.eks html kode, der har jeg tænkt mig at kode det en gang i en metode og så smide det i en fil.jsp. en såkaldet include fil og så kalde den fils metoder/funktioner i den pågældende jsp fil som vises.

Er det en god ide eller skal jeg lave en classe for hver HTML ting jeg vil genbruge og så smide det i package-mappen og så kalde metoden i den pågældende jsp fil.

Nogen der kan hjælpe, hvad der er bedst for mest fornuftsmæssigt?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. oktober 2007 - 16:35 #1
Umiddelbart vil jeg mene at du skal:

* bruge JSTL og JSF taglibs så meget som muligt

* bruge EL så meget som muligt

* putte fragmenter i .jsp file og lave dynamisk include af dem

* bruge et eget taglib til speciel kode funktionalitet
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2007 - 02:47 #2
OK ?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. januar 2008 - 05:53 #3
??