Avatar billede netrotten88 Nybegynder
08. oktober 2007 - 10:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 iframe på 1 side den ene iframe skal opdater den anden iframe

Hej Exp

Alle først vil jeg godt sige at jeg ikke normalt bruger iframe da jeg godt keder til dens problemmer med søgemaskiner ;-)

Men nu har jeg altså valgt at bruge det alligeveller ;-)

Når nu til mit spørgsmål jeg har en side med 2 iframe på den ene iframe linker jeg til en side som har nogen links hvis man klikker på en af de links linker den til side 2 hvor den opdater noget ting i min mysql database men når den har gjort det så har jeg problemmet for der vil jeg godt have at den automatisk opdatere min iframe 2 hvordan gør jeg det ???

Håber i forstår hvad jeg mender ellers så spør ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
08. oktober 2007 - 13:35 #1
<ole>

Prøv at lægge et link til siden

/mvh
</bole>
Avatar billede netrotten88 Nybegynder
08. oktober 2007 - 15:30 #2
Hvis du klikker på et link i den ene iframe bliver den rykket over i den anden men den bliver ikke opdater kun hvis du højer klikker/opdater i iframe 2

http://netslottet.dk/chat/byt/se.html
Avatar billede netrotten88 Nybegynder
08. oktober 2007 - 18:45 #3
Man kunne måske lave noget lignende det her <body onload="opdatere iframe2">
Avatar billede netrotten88 Nybegynder
08. oktober 2007 - 23:40 #4
Fandt selv ud af det ;-)