Avatar billede secufino Nybegynder
08. oktober 2007 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan jeg importere pop 3 indstillinger fra office outlook?

jeg har 14 konti som jeg gerne ville tømme i express istedet. er der en genvej til at overføre indstillingerne så jeg ikke skal indtaste det hele manuelt?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. oktober 2007 - 21:06 #1
I min Outlook 2000 kan man gøre følgende:
Funktioner -> Konti -> Post -> Markér din konto -> Eksporter -> Så dannes en .iaf fil

Herefter i Outlook Express:
Funktioner -> Konti -> Post -> Importer -> Væl den .iaf fil du lige lavede.

Jeg er dog lidt i tvivl om muligheden findes i nyere versioner af Outlook.
Avatar billede secufino Nybegynder
08. oktober 2007 - 21:16 #2
det er 2003 og jeg kan ikke det du foreslår.... :-(
Avatar billede vejmand Juniormester
08. oktober 2007 - 21:41 #3
Okay, det var det jeg frygtede... :(
Avatar billede secufino Nybegynder
09. oktober 2012 - 16:17 #4
luk