Avatar billede marvind Nybegynder
11. oktober 2007 - 11:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

1x1 pixel screenshot?

jeg har brug for hjælp til at finde ud af hvordan jeg tager et 1x1 pixel screenshot som jeg kan bruge getpixel på (finde farven)
jeg skal kunne tage screenshottet fra det jeg kan se på skærmen
Avatar billede nielle Nybegynder
11. oktober 2007 - 11:37 #1
Hvorfor fortsætter du ikke i

http://www.eksperten.dk/spm/796046

?
Avatar billede marvind Nybegynder
11. oktober 2007 - 11:42 #2
fordi jeg ikke fik nogle svar jeg kunne få til at virke, og fordi jeg havde glemt at jeg havde oprettet det spørgsmål *embarrassed*
Avatar billede nielle Nybegynder
11. oktober 2007 - 11:45 #3
Måske skulle du så bare følge op på tjacob's foreløbige bud der. Så vidt jeg kan bedømme ser det ud som om at det er noget som burde kunne komme til at virke :^)
Avatar billede marvind Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:06 #4
jeg har rodet med men jeg kunne ikke få det til at virke, selvom jeg skiftede til 2005
Avatar billede nielle Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:53 #5
Det synes jeg som sagt at du burde tage op med tjacob i det oprindelige spørgsmål. :^)
Avatar billede tjacob Juniormester
11. oktober 2007 - 14:46 #6
Ja, det virker fint hos mig (med VB 2005 Express). Hvad er problemet? Får du nogen fejlmeldinger?

Da du ikke må have 2 spm om det samme, så luk et af dem (giv dig selv pointene).
Avatar billede marvind Nybegynder
11. oktober 2007 - 14:49 #7
ok, så fortsætter jeg bare den anden tråd.