Avatar billede silke4ever Nybegynder
13. oktober 2007 - 10:41 Der er 3 kommentarer

PHP og Mysql programmør

Mit firma JJnet.dk søger en dygtig PHP programmør til at udvikle en række webprojekter for vores firma. Vi har et budget på omkring 100.000 kr til det kommende år, hvor vi skal have udviklet nogle spil, design og omstrukturing af diverse sider.

Vores hovedside er www.feltet.dk, som vi først og fremmest skal have udviklet nogle produkter til.

Jeg kan kontaktes på jesper@feltet.dk eller MSN: sif4ever@msn.com.

Jeg ser frem til at høre fra Jer derude, hvis programmøren er fra Nordjylland vil det at være foretrække, men ikke nødvendigvis et krav.
Avatar billede -veile- Nybegynder
31. oktober 2007 - 21:29 #1
Evt. nogle specifikke krav til hvad programmøren skal kunne
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2007 - 12:32 #2
har sendt mail
Avatar billede silke4ever Nybegynder
17. december 2007 - 22:45 #3
Vi vil gerne have en programmør, som er god til PHP og MySQL primært. Desuden skal programmøren også gerne have flair for at sætte siderne pænt op i CSS. Javascript og Ajax fortrækkes ligeledes.

Vi har endnu ikke fundet en passende programmør endnu, og vi vil meget gerne have nogle gode henvendelser inden årsskiftet.

Interesse indenfor cykelsport, formel 1 og/eller håndbold vil også været et godt plus.