Avatar billede freja55 Nybegynder
13. oktober 2007 - 11:07 Der er 5 kommentarer

Oprette REGEL i Outlook

Jeg har tidligere brugt Outlook Expresss, og efter Vista tvunget til Windows Mail. Den har jeg nu skrottet og er gået over til Outlook.

Jeg har tidligere lavet en REGEL der sorterer de indkomne mails til forskellige PC'er i huset. Det har fungeret godt.
Vi har hver en mail-adresser - man kan jo ha' 5 hos TDC - og hver en PC.

Jeg kan ikke finde ud af at lave samme REGEL i Outlook. Kan nogen hjælpe?

Kan man få Outlook Express til Vista?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2007 - 11:09 #1
Denne regel kan ikke laves i Outlook, desværre.

Det andet kan jeg ikke svare på.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2007 - 11:12 #2
Efter lidt søgning på nettet, ser det ud til at det ikke er muligt at bruge Outlook Express i Vista.  :-(
Avatar billede freja55 Nybegynder
13. oktober 2007 - 16:57 #3
Så er der vel bare den sørgelige vej at gå tilbage til Vista!!!!!

Tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2007 - 08:52 #4
Velbekomme.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2008 - 03:12 #5
Kan spørgsmålet lukkes?