Avatar billede the_email Nybegynder
14. oktober 2007 - 14:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Low profile lydkort - hvor kan det købes?

God eftermiddag.
Jeg sidder og leder efter et lydkort til mit mediecenter, da det onboard AC-97 ikke er tilfredsstillende.

Kabinettet er til low profile-kort og har også et Hauppauge TV-tunerkort men skal nu have opgraderet lyden.

Jeg kan ikke finde nogle danske forhandlere der sælger low profile lydkort og de amerikanske forhandlere jeg har fundet det ved, skal have mere i forsendelse end lydkortet koster.

Det kort jeg umiddelbart har i tankerne er et Creative Labs Sound Blaster Audigy Low Profile.

Er der en som kender en dansk eller europæisk forhandler, så kortet max kommer op på 300-400 kr, modtages svar meget gerne.

Mvh TheEmail
Avatar billede the_email Nybegynder
14. oktober 2007 - 14:14 #1
https://www.databutikken.com/dk/default.aspx?Product=CRESBAUDBULK

Dette er en mulighed. Bare et problem at bracket ikke er low profile
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. oktober 2007 - 16:08 #2
Har du ikke et riser card i dit mediecenter, så du kan bruge standard pci lydkort?
Avatar billede the_email Nybegynder
14. oktober 2007 - 16:18 #3
Det er et meget lille kabinet, så det er der desværre ikke plads til.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. oktober 2007 - 16:23 #4
Riser card fylder godt nok ikke meget og er jo netop til små kabinetter.
Avatar billede the_email Nybegynder
14. oktober 2007 - 16:29 #5
Tror godt der kunne være plads til selve riserkortet - problemet er de kort jeg skal sætte i riserkortet - de kan ikke være der
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. oktober 2007 - 16:44 #6
Ja, det går jo ikke så.

Kender godt problemet med at opgradere små kabinetter - det er et helvede :)
Avatar billede the_email Nybegynder
06. november 2007 - 14:42 #7
Endte med at købe kortet fra ovenstående link.
Fungere fint uden bracket.

/TheEmail