Avatar billede ey Nybegynder
14. oktober 2007 - 22:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excel 2007 fejl i genvej

Jeg er løbet ind i problemer efter jeg har fået installeret Excel 2007 (jeg har fået installeret hele Office 2007 pakken) på min arbejdscomputer.

Når jeg benytter genvejen crtl+ pgdn/pgup, så kommer dialogboksen "slet" op i stedet for gå til næste/forrige ark i projektmappen.

Men mærkelig nok sker dette ikke hver gang. Nogle gange så virker genvejen som normalt, altså at gå til næste/forrige ark.

Jeg oplevede det også i dag med fx ctrl+c og ctrl+v, hvor "slet" boksen igen kommer op igen.

Men som sagt så hænder det ikke hele tiden, det skifter og der er ikke rigtig noget systematik i det. Jeg aner ikke hvad der kan være galt, jeg har snart prøvet det meste. Det skete ikke i Excel 2003.

Jeg vil helst undgå at skulle geninstallere Office 2007 pakken, da jeg har lavet en del brugertilpassede indstillinger i især Excel som ændring af menuen "hurtig adgang" samt øvrige Excel indstillinger, samt diverse indstillinger i Outlook og Word.

Ved I hvad der kan være galt?
Avatar billede ey Nybegynder
16. oktober 2007 - 20:46 #1
Virkelig ingen der kan hjælpe? Vi er flere på mit arbejde der har fejlen...
Avatar billede jlemming Nybegynder
18. oktober 2007 - 11:37 #2
http://www.eksperten.dk/spm/801587

måske en generel fejl i 2007
Avatar billede ey Nybegynder
01. april 2009 - 14:18 #3
Lukkes.