Avatar billede qubi Nybegynder
16. oktober 2007 - 22:46 Der er 5 kommentarer

hvilken driver

Jeg mangler driver til multimedielydkort, PCI-modem, Skærmkort, SM-buscontroller og USB-controler

Men jeg ved ikke hvad hardwaren hedder og derfor heller ikke hvilken driver jeg mangler...
hvad gør jeg lige i den situation?
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
16. oktober 2007 - 23:37 #1
jeg vil anbefale dig at hente sisoft sandra, dette program ville kunne fortælle en hel del om dit hardware

http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/SiSoftware-Sandra.shtml

derefter burde være muligt at om end ikke at finde nogle af driverne du mangler
Avatar billede hcma Novice
16. oktober 2007 - 23:52 #2
eller Everest Home  (gratis)
http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm
Avatar billede qubi Nybegynder
17. oktober 2007 - 19:40 #3
tak...det hjalp mig lidt af vejen... har fået installeret næsten alle drivere og ikke mindst sp1 og sp2 og alt ser ud som om det skulle virke, men har stadig ingen lyd og usb portene virker heller ikke...
har også hentet intels chipset driver
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 19:53 #4
Hvad bundkort har du?
Avatar billede qubi Nybegynder
21. oktober 2007 - 23:10 #5
intel...
det var en vens computer... har den ikke ved mig nu...