Avatar billede dannv Nybegynder
17. oktober 2007 - 09:52 Der er 3 kommentarer

Event virker kun hver anden gang

Hej, Jeg har en usercontrol der dynamisk indlæser en anden usercontrol, hvor jeg har både dynamiske og statiske buttons/imagebuttons etc.. Dette fungerer fint, men mine click events virker kun hver anden gang.

Det vil sige at første gang jeg bruger min knap bliver oninit/pageload løbet igennem og siden 'nulstilles' (tekst felter tømmes etc.), men først anden gang bliver min evnent metode kaldet... Dette er temmelig irriterende!

Det lader til at eventlisterne først bliver registreret efter 1. kald..?? Eller hvad kan jeg gøre..??
Avatar billede neoman Novice
17. oktober 2007 - 09:57 #1
Avatar billede neoman Novice
22. oktober 2007 - 19:07 #2
feedback ?
Avatar billede dannv Nybegynder
22. oktober 2007 - 20:35 #3
ikke endnu... arbejder stadig på sagen...!! Har læst artiklen, og jeg kan godt se at den får et nyt id... men er lige ved at afprøve en anden approach