Avatar billede cordion Nybegynder
17. oktober 2007 - 17:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

defragmentering af system filer

er der nogen der ved om der er nogen som helst mulighed for at defragmentere system filer, evt ved boot defragmentering... og jeg snakker ikke kun om sidefilen... men hele molevitten... eller bare så meget som muligt

på forhånd tak
Avatar billede cordion Nybegynder
17. oktober 2007 - 18:15 #2
har allerede prøvet den... og prøvet boot defragment med diskeeper 2007
17. oktober 2007 - 18:37 #3
... er det da noget problem ?
Avatar billede cordion Nybegynder
17. oktober 2007 - 18:55 #4
argh undskyld jeg har været træt det er slett ik defrag jeg skal lave...
det er om jeg kan organisera alle mine system fil's fragmenter sammen i en "bunke"
du må gerne sige til hvis du ved hvordan... men eller smid et svar, så for de pointene eftersom jeg har spildt din tid

men... det her er ellers mit problem
http://www.nutu.dk/HDDanalyse.JPG
17. oktober 2007 - 19:02 #5
... det er altså via Diskkeeper kan jeg se *S* ...
Avatar billede cordion Nybegynder
17. oktober 2007 - 21:44 #6
lukker tråd