Avatar billede tville Juniormester
18. oktober 2007 - 11:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Genvejstasten ctrl+pgup og pgdn fungerer ikke - office 2007

I office 2007 i excel har jeg pludselig fået problemer med at anvende ctrl+pgup og pgdn til at bladre mellem de arkene.
I stedet får jeg boksen 'slet' frem, hvor jeg kan slette rækker og kolonner mm. Hvad har jeg gjort og hvordan får jeg det ændret tilbage?
Avatar billede be_nice Juniormester
18. oktober 2007 - 11:33 #1
Noget kunne tyde på at du har fået lavet om på dine genvejstaster - jeg har ikke adgang til Office 2007 lige pt., så jeg kan ikke guide dig det rigtige sted hen, men du kan måske finde hjælp på www.microsoft.dk

Be_Nice
Avatar billede jlemming Nybegynder
18. oktober 2007 - 11:35 #2
http://www.eksperten.dk/spm/800975

Måske en generel fejl i 2007
Avatar billede ey Nybegynder
18. oktober 2007 - 19:11 #3
Tville: Jeg har nøgagtig samme problem (se ovenstående link). Vi er mange på mit arbejde der har samme problem efter opgradering til 2007, nogle gange virker det, andre gange gør det ikke.

Der findes mig bekendt ingen opdatering fra Microsoft der retter fejlen, hvilket er pisse irriterende.

Nogle der ved hvor man henvender sig ved Microsoft for at gøre dem opmærksom på problemet?
Avatar billede tville Juniormester
18. oktober 2007 - 20:59 #4
Hej ev.
Det er da rart at høre at det ikke er mig, der har gjort et eller andet forkert, men du har ret i at det er pisse irriterende. Jeg er vant til at bruge genvejstasterne og er nu - af og til - nødt til at bruge musen.
Avatar billede be_nice Juniormester
24. december 2007 - 16:05 #5
Lukker du lige?
Glædelige Jul
/Be_Nice
Avatar billede tville Juniormester
25. december 2007 - 11:25 #6
Hvordan lukker jeg?
Der er jo ingen svar.
Tville
Avatar billede be_nice Juniormester
25. december 2007 - 11:45 #7
Du kan først lukke et spørgsmål, når den du mener skal have point har lagt et svar - så markerer du det eller de navne på den eller dem du vil give point.
At jeg har lagt et svar nu, skal blot vise dig hvordan det fungerer - hvis du selv vil have dine point tilbage, kan du lægge et svar selv.
/Be_Nice
Avatar billede tville Juniormester
02. januar 2008 - 17:37 #8
Nu har du brugt tid på det, så du kan lige så godt få pointene.
Det er for øvrigt et stykke tid siden jeg sidst har oplevet fejlen, så det kan være den er blevet rettet.
Tville
Avatar billede be_nice Juniormester
02. januar 2008 - 17:39 #9
Jamen så takker jeg for point.
Det er muligt at fejlen er rettet - det må vi da håbe.
/Be_Nice