Avatar billede rea Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:46 Der er 1 løsning

Genvej på cd

På mit D-drev har jeg en mappe, der hedder 1. I mappe 1 ligger en mappe, der hedder 2 og i denne mappe ligger test.txt. Jeg laver så en genvej til test.txt og lægger den i mappen, der hedder 1.

Jeg skal nu brænde en cd med disse mapper, men genvejen i mappe 1 peger jo på:

D:\1\2\test.txt.

Hvordan får jeg genvejen til at virke på en cd? Altså så genvejen peger på "cd'drevet":\1\2\test.txt. Cd'en skal benyttes af andre end mig, så det er ikke nok bare at lade den pege på mit cd-drev - andre kan jo have et andet bogstav.
Avatar billede rea Nybegynder
13. januar 2011 - 21:10 #1
X