Avatar billede in2designs Nybegynder
24. oktober 2007 - 23:50 Der er 3 kommentarer

FLASH 4 introduktion!

Jeg sidder her med min lille bror på 8 og han er fuld kommen bidt af flash 4 da det er det nemmeste for ham i den alder.

er der nogle som kender en hjemme side hvor man kan lære trin for trin hvordan man kan " eksempel" (go to frame) eller hvad man skal gøre for at ens flash knap går vider til en hjemmeside som skal åbnes i et Iframe html...

ville være super hvis i kan hjælpe

dansk engelsk , video lige meget..

så kan jeg komme tilbage til mit ejet arbejde nemlig..

200 points...
Avatar billede in2designs Nybegynder
24. oktober 2007 - 23:51 #1
Undskyld mine stavefejl men skulle tro jeg var 8år lol.. for lidt søvn!

Latté tak.
Avatar billede barklund Nybegynder
25. oktober 2007 - 01:04 #2
Flash 4? Du er med på, at Flash 9 er ude, Flash 10 er annonceret... Det svarer til at finde en guide til Word til DOS? Jeg startede i Flash 4 - men det er altså 6 år siden.
Avatar billede maqhem Nybegynder
25. oktober 2007 - 09:33 #3
Jeg begyndte selv at programmere som 8-årig i Flash 5, men det er forældet - rigtig meget forældet. Lyt til Morten Barklund og kig på Flash 9! Bare en venlig anbefaling :)