Avatar billede skovtrold Nybegynder
25. oktober 2007 - 09:26 Der er 7 kommentarer

Tomme celler vises i firefox

Jeg har stylet mine table-celler, så de får en border på, men firefox viser alle celler selvom der intet indhold er i dem (pånær nogle linieskift, kan jeg se i kildekoden).

IE viser kun de celler hvor der er indhold.
Jeg vil kun vise cellen hvis der er indhold, da det ser dumt ud med tomme celler med border på.
Kan det lade sig gøre?
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2007 - 09:38 #1
<ole>

Når der er linjeskift i en celle, er den ikke uden indhold  ;o)
Når det er sagt, kan du skrive:
    <table style="border-collapse:collapse">

/mvh
</bole>
Avatar billede skovtrold Nybegynder
25. oktober 2007 - 09:46 #2
Men denne kan vel ikke bruges hvis jeg kun har border på den højre side?
Beklager jeg ikke skrev det til at starte med.
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2007 - 10:44 #3
Hvad skete, da du testede mit forslag?  :)
Avatar billede skovtrold Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:38 #4
Det virkede desværre ikke, men nu har jeg løst det med noget javascript.
Men du får point alligevel for din indsats.

Jeg ved så ikke om du måske kan hjælpe med en anden ting?
I firefox returnerer xHeight(xGetElementById('bdblock')) på nogle sider "0" og andre gange et tal. I IE returnerer den altid et tal.
Kender du til situationer hvor firefox ikke kan aflæse højden?
bdblock findes på siden.
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2007 - 12:07 #5
Hvis det ikke virker, er det fordi, du begår en eller flere fejl. Det _skal_ fungere ... og det gør det da også her.

Du må prøve at forklare, hvad du mener med dit opfølgningsspørgsmål - og undgå forkortelser og sammentrækninger, kun du forstår  :)
Avatar billede skovtrold Nybegynder
25. oktober 2007 - 12:47 #6
Hej olebole,

Jeg er ikke helt med på hvad du mener jeg har forkortet?
Avatar billede skovtrold Nybegynder
07. november 2007 - 09:08 #7
Hej olebole,

Vil du sende et svar så du kan få point?