Avatar billede kma26 Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Plads til billeder og filer

Min pc driller enormt, og jeg søger et sted, hvor jeg kan uploade mine billeder og filer/dokumenter, og hente dem ned igen fra en ny pc. Mit brænderprogram samt E:drevet virker ikke korrekt? Kan det lade sig gøre nogen steder?
Avatar billede leif Seniormester
25. oktober 2007 - 11:05 #1
Der findes massere af muligheder 1 FTP hotel, men hvis du har et Webhotel i forvejen kan du jo uploade dine filer til det. Der findes også Remote backup løsninger fra fx. www.wannafind.dk
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. oktober 2007 - 11:06 #2
Avatar billede zagger Juniormester
25. oktober 2007 - 11:08 #3
http://www.youswap.com
Her kan du uploade op til 1 GB, som vil være tilgængelig i 14 dage.
Når du har uploadet får du et link som du kan downloade via igen.

Men den bedste løsning ville nok være at du låner en harddisk af en ven og smider det hele derpå midlertidigt.
Avatar billede kma26 Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:11 #4
Jeg har også før prøvet via usb-stik, men min pc er 6-7 år gammel, og det har drillet med de stik. Nu har jeg dog bestilt et 1gb 2.0 med bagudkompatibelt 1,1 !!!  Et "hotel" må gerne kunne multiuploade "men det kan de vel alle".
Avatar billede kma26 Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:13 #5
Er alle de nævnte "private" ? Jeg har mange familie+venner billeder, og dem vil jeg ikke have ud på www.
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2007 - 11:30 #6
<ole>

multi-upload er vel ikke så vigtig - du zipper vel filerne, inden du uploader  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede leif Seniormester
25. oktober 2007 - 11:35 #7
En løsning ved fx. Wannafind, der krypteres dine Data inden de sendes til Serveren.
Avatar billede kma26 Nybegynder
01. november 2007 - 09:23 #8
Hej. Youswap virkede ganske godt.
Wannafind.dk informerede mig om at man bandt sig i et år, og nok ikke var løsningen på mit problem.
ALternativet var "som jeg forstod det" mere bacup af hele pc, og ikke mødvendigt.
Mit bagudkompatible nyindkøbte usb-stik virkede godt, og alt er p åplads nu ;=)
Tak for links'ene.