Avatar billede mavani Nybegynder
25. oktober 2007 - 17:48 Der er 2 kommentarer

Backup med script måske?

Jeg står og mangler en lille løsning, som gør jeg kan tage backup af en mappe og kopiere den til en anden placering.
Jeg ved ikke noget om script, men har hørt man kan lave en .bat fil som så kan kopier en mappe til en anden placering. Er det noget i kan hjælpe med?
Avatar billede bertelbrander Praktikant
25. oktober 2007 - 20:50 #1
Er det ikke bare en batfil med:

@echo off
xcopy /S /Y "C:\En eller anden mappe\Med undermappe\*" "G:\Min Backup Mappe\"
Avatar billede mavani Nybegynder
29. november 2007 - 18:01 #2
Jo ganske rigtigt. smid mig et svar!!! Undskyld ventetiden...