Avatar billede pkpedersen Nybegynder
26. oktober 2007 - 12:10 Der er 2 kommentarer

A3000 batteri til asus

Hej.

Jeg har lige købt et nyt A3000 batteri til min Bærbar Asus-A3.
Men kan man gøre noget, så batteriet holder så lang tid som muligt, når det køre på batteri.

Det gamle batteri, kunne kun holde i ca. 3 timer. så skulle det oplades igen.

Kan man ikke få det til at bruge så lidt batteristrøm so muligt. også når det bruges. ?

Håber indlægget kan forståes.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2007 - 14:13 #1
Du kan starte med strømstyring og tilpasse den.
Sæt lysstyrken ned på skærm
Kører du trådløst så skru ned for sendestyrken på det trådløse netkort.

Optimering af nyt batteri: http://docs.info.apple.com/article.html?path=Mac/10.4/da/mh1959.html

Der er også lidt her: http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/casestudies/dk/da/bsd_notebooks?c=dk&cs=dkbsdt1&l=da&s=bsd
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
26. oktober 2007 - 23:15 #2
Hejsa.

Hvad mener du med at sætte sendestyrken ned på det interne trådløse netkort. ?
Og hvordan gøres det.

Punkt 1:
Lysstyrken er sat så langt ned som muligt, så jeg stadig kan se hvad jeg laver.

Vedr. Strømstyring:
Køre på batteri.
Sluk for skærm = 15 min
Sluk for harddisk = 30 min
Systemstandby = 45 min
Systemdvale =1 time

Er punkt 1 afsnit OK. ?