Avatar billede jingle_jim Juniormester
27. oktober 2007 - 01:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Biosinf.info mangler eller har fejl

Hejsa

Jeg har haft og har store problemer med min bærbar.

Jeg fik forleden en fatal system fejl på min computer. Jeg fik med stor hjælp og tidligere oprettet spørgsmål hevet min data ud. Herefter formaterede jeg computeren (tog ca. 10 timer). Desværre har jeg ikke været hjemme når den endelig blev færdig med at formatere, men når jeg så kommer hjem og kigger på min computer, så står der biosinfo.inf mangler eller er beskadigt.. Hvad kan jeg gøre.. Jeg har forsøgt at slette den - det hjalp ikke noget. Jeg har forsøgt at kopiere fra min stationær (det er en bærbar jeg har problemet på ) og så via knoppix kopiere den ind. Det får jeg ikke lov til, da den skriver noget "Kunne ikke ændre tilladelse...

HVad gør jeg??
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2007 - 08:14 #1
G`morn
Nu har jeg jo todligere skrevet et din disk er kaput, tro det eller la`vær - du kan læse noget om dit nye problem på http://search.microsoft.com/results.aspx?mkt=en-US&form=MSHOME&setlang=en-US&q=biosinfo.inf
Jeg er ikke klar over hvad du mener med at du vil forsøge at kopiere den over med KNOPPIX, hvis du mener at det kan hjælpe så skal du bruge INSERT den er mere sikke på NTFS partitioner
Avatar billede jingle_jim Juniormester
28. oktober 2007 - 10:03 #2
Med kopiere mente jeg at jeg ville trække en anden bios fil ind via usb og så overføre den til det sted hvor den skal være på min bærbar.. men det kunne jeg ikke få lov til.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2007 - 17:39 #3
Jamen har du da et styresystem installeret??
Avatar billede jingle_jim Juniormester
29. oktober 2007 - 07:54 #4
Nej, eller jeg regner ikke med at installationen blev gennemført.

men har bare læst et sted på nettet, at nogle havde haft held med at tage en helt anden biosinfo.inf og kopiere den ind.. og derfor ville jeg bruge knoppix til det..
men nok et "vild skud".. havde bare håbet, at når det nu lykkedes at formatere den, så ville jeg kunne bruge den igen..
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2007 - 08:15 #5
HVor er det lige du vil placere den fil på et ikke eksisterende system ??
Avatar billede jingle_jim Juniormester
30. oktober 2007 - 15:25 #6
noget system må der jo eksisterer, da den fil allerede eksisterer på den bærbar, men åbenbart ikke virker.. Har fundet filen..
Avatar billede jingle_jim Juniormester
22. november 2007 - 20:32 #7
har givet op og sendt bærbar retur.. takker for den store hjælp helgec i forbindelse med andet problem
Avatar billede jingle_jim Juniormester
22. november 2007 - 20:33 #8
tager point retur