Avatar billede draco999 Nybegynder
27. oktober 2007 - 04:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dcpromo.exe på Webeditionen

Hejsa, jeg sidder og er ved at lave en ny server jeg leger med om til at køre som et Domain, jeg følger så en guide fra Microsoft som så forklare hvordan man gør osv. nu kommer problemet så
De skriver at nu skal jeg køre Dcpromo fra Run problemet er så bare jeg har IKKE nogen Dcpromo,  findes den ikke i Web Editionen ??  ( går jeg ikke ud fra) men hvordan filan for jeg den så ind, jeg kan ikke rigtigt finde noget info om det.

Skal jeg virkelig til at smide Windows 2003 Standart ind for at få det til at virke, håber jeg ikke ville være surt hvis jeg skulle til at downloade det og formatere igen.
(og ja det er lovligt Win 2003)

Håber der er nogen der kan hjælpe, jeg vil gå i seng men chekker her inde igen når jeg er vågnet igen, nok ikke mange som svare her klokken halv 5 alligevel hehe..

god lørdag.
Avatar billede holmus Nybegynder
27. oktober 2007 - 08:40 #1
Hey Draco
Ja - du skal smide standard på - jeg mener dog at du kan nøjes med at opgradere den - men er ikke sikker. Jeg har ikke selv stor erfaring med webedition, da vi netop render ind i en lang række begrænsninger i forbindelse med hvad den kan køre.

Så der er ingen kære mor her... Men jeg ville starte med at se om ikke jeg kunne køre en upgrade, så slipper du for en total reinstallation.

Hvis du vil vide lidt mere om forskellene, så kan du se dette link:
http://www.microsoft.com/technet/windowsserver/evaluate/features/compare.mspx

Webedition er i øvrigt også begrænset med 2GB Ram og 2CPU'er...

Jeg håber det er svar nok, selvom det ikke lige er det du nok allerhelst ville høre! :)

/holmus
Avatar billede draco999 Nybegynder
27. oktober 2007 - 19:12 #2
Nej det er sgu dårlige nyheder men, nu har jeg heldigvis ikke kommet så æangt så jeg formaere sgu bare igen, men tak for besvarelsen.

ØV