Avatar billede fjollerik Nybegynder
27. oktober 2007 - 20:55 Der er 5 kommentarer

Hjælp til navigation til lastbil (Navigon 7110)

Jeg har lige købt en Navigon 7110 i Fona, og da de netop fra idag af, ikke længere har returret på åbnede produkter.. så har jeg brug for at være sikker på en ting, før jeg åbner pakken(og bryder plomberingen).

Jeg skal bruge navigationen til lastbil kørsel, så jeg har brug for at vide om præcis denne model understøtter valg af "Lastbil" som køretøj, ligesom nogle af garmin's modeller kan??

Dette gør nemlig at man bliver ledt af større veje og ikke kommer under lave broer osv.

Jeg har søgt på navigon.com, google, og spurgt i butikken, men forgæves.

Jeg har også tænkt på at ringe til navigons support, men de har lukket i weekenden.

Grunden til at det lige skulle være denne navigation er følgende:
Det er den eneste som understøtter multistop rute, hvor den selv finder den korteste rute, mellem en masse adresser(hvilket jeg skal bruge når jeg kører rundt og læsser gods af)
Og det var også samtidig den eneste som måske havde muligheden for tilvalg af lastbil som køretøj.

Så hvis du sidder med præcis samme model i hånden, må du gerne smide et svar ;)

Tak :D
Avatar billede erik43 Nybegynder
28. oktober 2007 - 12:11 #1
hej  jeg tror du kan finde svaret på  http://www.navigon-user.com
men jeg er næsten sikker på at den kan. jeg har selv navigon 6000te, og kan man vælge lastbil.
Avatar billede fjollerik Nybegynder
28. oktober 2007 - 13:15 #2
Hejsa. Tak for svaret, men det ville være perfekt hvis du kunne logge ind, og se om du kunne finde en artikel derinde på navigon-user.com, som bekræfter at navigon 7110 også kan vælge lastbil.. jeg har selv oprettet mig derinde, men der står at jeg først skal godkendes af en admin, hvilket nok først sker en gang på mandag :)
Som gæst har man nemlig ikke adgang til noget som helts på deres site.

Pakken med min navigon 7110, står stadig på bordet lige foran mig, og jeg venter bare på at flå den op :) hehe, men jeg bliver sku nødt til at vide om der er lastbil i, ellers kan jeg ikke bruge den :P

men tak indtil videre :)
Avatar billede erik43 Nybegynder
28. oktober 2007 - 13:56 #3
Jeg er desværre ikke vip medlem, og mine 60 min i prøvetid er udløbet  desværre.
Avatar billede fjollerik Nybegynder
05. marts 2008 - 16:15 #4
Okay ^^ jeg købte mig en navigon hehe..
Og jeg er glad for den indtil vidre ;D
Smider du ikke et svar ??
Avatar billede erik43 Nybegynder
05. marts 2008 - 17:04 #5
den bliver du helt sikkert glad for