Avatar billede rhandersen Nybegynder
28. oktober 2007 - 15:07 Der er 9 kommentarer

Simpel VPN

Hej Alle

Jeg har en bekendt, som er ved at starte et mindre firma, og i den forbindelse ønsker en VPN forbindelse, så han ser det samme i sin outlook derhjemme og på arbejde, og har et netværksdrev der er ens begge steder.

Men da firmaet er helt småt (>5 ansatte) ønsker han ikke at bruge de helt store midler på en dyr server.

Er det muligt at leje sig ind på en sådan løsning et sted?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2007 - 15:11 #1
i kan jo overveje at leje en hostet server, men ellers kan det jo gøres for under 10000,-

http://www.plushost.dk/?utm_source=GoogleAdWords&utm_medium=PPC&utm_campaign=GoogleAdWords&gclid=CKuwgs_isY8CFQhTZwod62VBKA
Avatar billede riversen Nybegynder
28. oktober 2007 - 16:55 #2
en standars sbs licens kan fås for omkr. 2500 og du kan jo finde en server til den pris der passer... så er man rigtig godt i gang for under 15000
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2007 - 17:07 #3
Det er klart at fortrække, og har i brug for hjælp til at få det op at køre giver jeg gerne en fast pris til jer. (forudsat at i er i nærheden af mig ;o)  )
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2007 - 17:11 #4
du kan evt se www.hitserver.dk
(og nu håber jeg ikke at admins ser det her som reklame, in that case, så giv mig lige besked.)
Avatar billede rhandersen Nybegynder
28. oktober 2007 - 20:04 #5
Hej Henrik og riversen, jeg har fundet frem til at en hosted exchange og en ftp må være løsningen.
Avatar billede riversen Nybegynder
28. oktober 2007 - 20:50 #6
af ren nysgerrighed... hvad koster det ?
Avatar billede rhandersen Nybegynder
11. november 2007 - 10:38 #7
det koster ca. 500 kr/md for en komplet løsning.

Smid svar hvis i vil have point:)
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2007 - 20:27 #8
du fandt jo selv løsningen ;o)
Avatar billede mulemule Nybegynder
30. november 2007 - 15:12 #9
Hej, faldt lige over spørsmålet.

Er der nogen af jer der ved om www.plushost.dk er ok og kører fint ?

Altså jeg tænker at det er så billigt, at der kan være noget galt med det ?

Eller måske er det bare mig som synes det er billigt.