Avatar billede sylle Novice
29. oktober 2007 - 14:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Programmør søges til lille hjemmeside

Hej Eksperter

Jeg har lavet design til en hjemmeside for en bilforhandler, og kan i bund og grund godt sætte den op, men brugeren vil gerne selv kunne ligge nye biler ind - og der stopper mine evner!

Det jeg skal bruge er opbygning af siden, som består af en forside hvor alle biler ligger, klikker man sig ind på én af dem, får man en beskrivelse, og mulighed for at se flere billeder - meget i stil af bilzonen.dk. Der ud over er der en profil side - og det er alt. Der er oprettet severplads hos one.com, så det skulle være lige til at gå igang.

Hvis du er interesseret i opgaven, så send en mail med pris, hvornår du kan have det klar, og evt. yderligere spørgsmål.

Mail til: j.sylle@yahoo.dk

Mvh Sylle
Avatar billede nqhr Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:11 #1
Hej Sylle send en mail til nqhrdk@gmail.com med kravspecifikationer, så snakker vi om det.

Jesper John Corfitz Nøhr Christensen | Corfitzmedia
Avatar billede sylle Novice
31. oktober 2007 - 20:20 #2
Jeg siger mange tak til dem der har svaret på min forespørgsel.
Det lykkedes at finde en fornuftig aftale, så jeg lukker spørgsmålet igen.

- Sylle