Avatar billede nickti92 Nybegynder
02. november 2007 - 11:32 Der er 3 kommentarer

Erfaring med Firebee ?

hej alle sammen

Er der nogen af jer der har erfaring med Firbee (www.firebee.dk)? De tilbyder billig hosting til 8 kr pr. måned. Det jeg står og skal bruge er et webhotel der kan indholde billeder og som understøtter php til mit eget galleri.

-Martin
Avatar billede 4ks Praktikant
26. november 2007 - 17:43 #1
Jeg er kommet på Firebee, men der er sq ikke meget liv i dem for øjeblikket, svarer ikke på mail, tager ikke telefonen, og administrations modulet virker ikke.

Siderne er dog stadig kørende.

Mvh Henrik
Avatar billede peter369 Nybegynder
27. december 2008 - 10:45 #2
Jeg kan ikke anbefale firebee.

Fordi.
Han har flytte serverrum på grund af ubetalt regninger.
Har har snydt freelance folk som har arbejde for ham.
han har snydt kunder.
Og har lukket HC Nord af ukendte grunde.

Der ud over når man finder, oplysninger om ham på nette er det ikke sikker at de forholde er korrekt eller har fundet af sted.
Avatar billede 4ks Praktikant
27. december 2008 - 19:18 #3
Jeg har flyttet mine hjemmesider da der ikke ser ud til at være nogen opgraderingeringer, sidst jeg checkede kørte de iis 5.0 hvilken er svær at holde patchede, og adm. modulet kom ikke til at virke i den tid jeg var der.
En amatør.
Mvh Henrik