Avatar billede strych9 Praktikant
02. november 2007 - 19:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kessler kampen online?

Jeg er sådan ca parat til at give en arm og et ben for at se den.. Men jeg kan desværre ikke være i DK når den vises, og jeg kan heller ikke lige tage til Cardif.

Nogen der kender et sted hvor man kan købe online adgang til den? Hvis ikke live stream, så evt mulighed for at købe et download af den _meget_ hurtigt efter at den er afsluttet?
Avatar billede enya Nybegynder
02. november 2007 - 19:24 #1
Måske kan du bruge noget fra flg. spm: http://www.eksperten.dk/spm/803744
Avatar billede strych9 Praktikant
02. november 2007 - 19:51 #2
Hmm nu er det ikke for at være en brokkerøv, men livefight giver beskeden nedenfor, og setanta.com lover den for £7.99. Det virker urealistisk lavt. Under alle omstændigheder siger den "This content is only available for users inside United Kingdom. Your IP indicates that you are outside of this country."

Fra LiveFight.com:
IMPORTANT NOTICE REGARDING CALZAGHE VS KESSLER:--

DUE TO AN ISSUE REGARDING TV RIGHTS THIS STREAM HAS BEEN CANCELLED FOLLOWING NOTIFICATION AT 8.30pm 01 NOVEMBER FROM THE STREAM SUPPLIER.

THIS SITUATION MAY BE RESOLVED SO KEEP CHECKING BACK - BUT WE WOULD RECOMMEND ALTERNATIVE ARRANGEMENTS ARE MADE TO GUARANTEE YOU SEE THIS EPIC FIGHT.

PLEASE ACCEPT OUR APOLOGIES - WERE AS SAD AS YOU ARE ABOUT THIS, BUT IT IS DOWN TO A TV RIGHTS DISPUTE THAT BEGAN TODAY.
Avatar billede enya Nybegynder
02. november 2007 - 19:57 #3
Har IKKE selv tjekket "hvad og hvordan osv."... :( Håber nogen kommer med noget brugbart..?!
Avatar billede strych9 Praktikant
04. november 2007 - 02:22 #4
Tjah, sidder og ser kampen på HBO ligenu via Sopcast. Kessler er på vej i ringen.
Avatar billede enya Nybegynder
04. november 2007 - 02:26 #5
Godt du fandt du af det..! Go' kamp - og husk at heppe på for vi andre osse.. :)