02. november 2007 - 19:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kryptering af data på USB-Key

Hej eksperter

En af mine kammerater driver en lille butik. Data'ene fra hans system gemmer han på en usb-key. Han ville dog gerne kunne kryptere denne USB-key.

Hvordan ??
Er der erfaringer med programmer osv., blandt jer ???

/Jesper
Avatar billede radion Nybegynder
02. november 2007 - 19:49 #1
Jeg er ret vild med truecrypt.

prøv at læse i denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/779018
29. november 2007 - 18:54 #2
Hej igen... long time no see :-/ (sorry!)

jeg ville dog gerne have et program der ikke laver en ekstra disk. (jeg ved det er derude!!) :-)

Men den tager jeg i en anden tråd...
kunne du lægge et svar, så du kan få points ??

-Jesper
15. december 2007 - 11:05 #3
lukker
Avatar billede radion Nybegynder
15. december 2007 - 12:29 #4
hov, sorry... jeg havde ikke set du havde skrevet :) nevermind med programmet, held og lykke med jagten :)