Avatar billede sazon Nybegynder
04. november 2007 - 14:40 Der er 1 løsning

vote list, wordpress plugin eller bare script

Hej folkens

Jeg har brug for et script der kan bruges som en stemmeliste.

Top 10 film
Derunder skal jeg kunne indsætte nogle film navne, og links, folk i vores film forum skal så kunne stemme på hvilken film de synes er bedst, det optimale ville være at der også var en "bobler" liste under.

Hvis der er nogen der ved om det findes som wordpress plugin kunne det være kanon!

pft
Avatar billede sazon Nybegynder
05. december 2007 - 23:50 #1
luk