Avatar billede frankbs Nybegynder
06. november 2007 - 11:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan man ændre tiden for udsættelse af påmindelser?

Hej.

Når man har lavet en kalenderaftale, bliver man som standard mindet om den 30 min før. Denne kan man ændre i indstillinger ved jeg.
Men hvis man så vil udsætte denne aftale står den som standard til at udsættes i 5 min. Er det muligt at ændre disse 5 min til f.eks. 15 min., så man ikke hver gang skal ned og ændre i den.

Jeg kører med outlook 2003
Avatar billede be_nice Juniormester
06. november 2007 - 12:49 #1
Under Funktioner-->Indstillinger-->Indstillinger er der en fane der hedder Påmindelser - der kan du bestemme intervallet.

Be_Nice
Avatar billede frankbs Nybegynder
06. november 2007 - 13:35 #2
Jeg har ikke en fane der hedder påmindelser under funk.--> inst.-->inst.
Jeg har emnerne E-mail, Kalender, Opgaver osv. Under Kalender er der Indstillingerne for standardpåmindelser. Men det indikerer hvor lang tid før de skal påminde en om en aftale man har.
Når den så har påmindet en om det evt. 30 min før kan man vælge at udskyde påmindelsen af aftalen lidt. Det er her den står til 5 min. pr. standard, og denne vil jeg gerne sætte til noget andet.
Avatar billede ladyhawke Novice
06. november 2007 - 14:10 #3
det tror jeg ikke du kan ændre... kun standard værdien
Avatar billede frankbs Nybegynder
06. november 2007 - 14:15 #4
Ok.
Jeg er at samme mening, men det kunne være der var en der viste noget.
Jeg prøver at lade den hænge lidt.
Avatar billede be_nice Juniormester
06. november 2007 - 17:28 #5
Det er korrekt at du kun kan ændre std. værdien ved første påmindelse - derefter vil der skulle vælges i boksen. Beklager at jeg ikke fik det med i første omgang.

Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
24. december 2007 - 16:08 #6
Noget nyt i dette spørgsmål?
Glædelige Jul
/Be_Nice
Avatar billede frankbs Nybegynder
25. december 2007 - 00:23 #7
Glædelig jul til dig også.

Nej. Jeg har forhørt mig andre steder, men har fået samme svar som her. Der er ikke nogen jeg har snakket med der har hørt om at man kan ændre de 5 min. som den standard er sat til.

Men jeg lader den køre lidt, måske dumper der en forbi der ved noget, eller også finder jeg frem til en der ved det. Men foreløbig går jeg ud fra at man ikke kan.
Avatar billede be_nice Juniormester
25. december 2007 - 10:52 #8
Tænkte det nok - lukker du lige spørgsmålet?
/Be_Nice
Avatar billede frankbs Nybegynder
25. december 2007 - 12:17 #9
Done!