Avatar billede gnuff Praktikant
10. november 2007 - 10:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XP Kode

Kan nogen fortælle mig om det er muligt at se hvad kode man har tastet ind i computeren da man installerede XP.

Jeg har fået smidt koden væk, og kan ikke huske det hele af den i hovedet, men har brug for at lave en format C på den, men vil jo gerne kunne opdatere den bagefter
Avatar billede gnuff Praktikant
10. november 2007 - 11:00 #1
Ligemeget, jeg er kommet i tanke om hele koden selv, så jeg behøver ikek skulle se den nogen steder :)
Avatar billede bionicle Nybegynder
30. november 2007 - 14:52 #2
Hvis det sku ske en anden gang, så er der et program, som kan se koden for dig..
et link til siden her:  http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml