Avatar billede rhandersen Nybegynder
11. november 2007 - 10:35 Der er 2 kommentarer

Lyd-fordeling

Hej Alle

Jeg har besluttet mig for at skifte hele maskineriet ud med en enkelt bærbar, og i den forbindelse mister jeg også mit sourroundlydkort, så jeg står pludselig med 5 højtalere hvor jeg kun  kan bruge 2 af dem, fordi bærbaren kun har en enkelt udgang.

Men kan man ikke få en boks man sætter i udgangen hvorefter man tilslutter de 5 højtalere, og så kommer der blot ens lyd ud af dem alle?

Mvh Rasmus
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2007 - 11:26 #1
Avatar billede rhandersen Nybegynder
11. november 2007 - 12:03 #2
Mayaen ser fornuftig ud, men tænkte mere på dem der man ser børn rende rundt med så man kan sætte to headsets i den samme mp3, sådan nogle må da også eksistere bare med 3 udgange.