Avatar billede qualon1 Nybegynder
11. november 2007 - 11:43 Der er 3 kommentarer

test i mac safari

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside med en del javascript og en masse design. Jeg ville gerne teste om dette virker ordentlig på en mac også, altså i mac safari.
Jeg vil derfor høre om der er nogle der kender en måde man kan teste dette på uden at skal ud og invistere i en hel mac computer.
Jeg har overvejet at anskaffe en iPod touch, har browseren her de samme standarder som den på mac computeren? Da dette kunne være en lidt billigere løsning.
Avatar billede whatever Nybegynder
11. november 2007 - 12:02 #1
Nu ved jeg ikke hvilken version af Safari du vil teste i. Hvis det er version 3, kan du downloade den til Windows på http://www.apple.com/safari/.
Avatar billede qualon1 Nybegynder
11. november 2007 - 12:10 #2
jeg har fået mig fortalt at det ikke er det samme bare at bruge safari på PC da den er koded hel anderledes end den der er på mac. Jeg finder ingen fejl med safari på PC, men har fået af vide der er nogle fejl på mac fra en anden.
Avatar billede whatever Nybegynder
11. november 2007 - 13:10 #3
Ja, ok. Det er jeg faktisk ikke klar over. Lader normalt en kollega teste på sin Mac.