Avatar billede dcheng Novice
13. november 2007 - 17:29 Der er 2 kommentarer

Core 2 Duo og Dual channel?

Jeg har lige fået mig en lonovo T61p og der står spec. at det er max. 3GB ram, så jeg tænkte på at opgradere til 3GB... altså 2+1GB, men. Er det noget problem i at gøre det, fordi jeg ville da mene at man ikke kan køre med 2 forskellige moduler for at køre dual channel... eller Core2 slet ikek bruge dual channel?
Avatar billede flyhigh Nybegynder
13. november 2007 - 17:44 #1
sjovt dual channel bliver slet ikke nævnt hellere ikke i white sheetet det må være en forretningshemmlighed hvilket bundkort og dual channel anvendelse hos leonovo ^^ :D

Jeg kan kun sige dual channel bliver ikke nævnt på noget tidspunkt, jeg kan også sige at den har mulighed for at køre med op til 4 gb ram, - dog kræver det et os som er 64bit, et 32bit OS vil kun gen kænde de 3 af dem.

jeg ville alternativt prøve at give deres support et opkald de må jo vide det, når nu man har købt deres produkt må de kunne hjælpe og jeg mener det er gratis når det kun er en forespørgsel.

datasheet
http://www5.pc.ibm.com/europe/me.nsf/LenovoDetail?OpenAgent&key=Notebooks:ThinkPad:ThinkPad+T+Series:Data+Sheet:English&&cntry=DK-L

tlf
Denmark Danish 7010-5150
(Warranty service and support) 8:30AM - 4:30PM
Monday - Friday
( http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-4HWSE3 )
Avatar billede flyhigh Nybegynder
22. november 2007 - 17:38 #2
ja, jeg håber du kunne bruge det til noget...