Avatar billede sesso Nybegynder
14. november 2007 - 07:13 Der er 2 kommentarer

Hjemmelavet scrollbar

Hej,
jeg sidder lige nu og arbejder med en side der viser indholdet i en iframe. Da hele siden er meget stilklar og ingen slinger i valsen på det område, tænkte jeg det ville være smart at lave en scrollbar der faktisk passer til designet, i stedet for, at bruge browserens egen - jeg er godt klar over man i IE selv kan sætte udseendet på en scrollbar, men den funktion mangler for det første nogen muligheder som jeg kræver af en scrollbar og så skulle det også meget gerne være en crossbrowser løsning. Ellers dur det sku ikke!

Jeg har selvfølgelig selv nogen idéer til hvordan jeg laver den, men jeg har aldrig før arbejdet i sådan noget før. Så jeg tænkte at det kunne være lidt rart, at få nogen tips og erfaringer, at høre fra nogen der har arbejdet med det før, eller ihvertfald bare ved noget om det. For den skulle jo gerne virke omtrent lige så godt som browserens egen scrollbar.

På forhånd tak:)
Avatar billede keysersoze Guru
14. november 2007 - 07:37 #1
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2007 - 11:02 #2
lukketid?