Avatar billede nythjem Nybegynder
16. november 2007 - 10:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Disable CTRL + P i WebBrowser?

Hej alle!

I et projekt jeg er ved at lave, bruger jeg en Webbrowser til at vise nogle sider på selve formen.

Jeg vil meget gerne undgå at der kan trykkes på CTRL + P i Webbrowseren.

Jeg har forsøgt med lidt med at gøre det umuligt med form_keydown, men af en eller anden grund bliver printkeysne ignorreret.

Det store spørgsmål er så:
Nogle der ved hvordan man disabler print muligheden i en WebBrowser kontrol?

Rigtig god dag..
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
16. november 2007 - 13:12 #1
Avatar billede nythjem Nybegynder
16. november 2007 - 13:29 #2
Hej Scubak :)

Disable CTRL + P med javascript kan ikke lade sig gøre, derfor spørger jeg om det er muligt i selve formen hvor WebBrowser kontrollen ligger ;-)
Avatar billede nythjem Nybegynder
24. marts 2008 - 16:35 #3
Lukker