Avatar billede garfi Nybegynder
17. november 2007 - 12:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Simpel kalender til hjemmeside

Hey

Er der nogle der kender en simpelt kode til en kalender, hvor man kan skifte år og måned.

Da det kun er mig der skal kunne tilføje i den så er der ingen grund til php eller andre smarte løsninger.

så den skal være ganske simpel.

mvh al
Avatar billede w13 Novice
17. november 2007 - 18:34 #1
Tjek lige: http://www.google.com/search?q=javascript+simple+calendar&rls=com.microsoft:*&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=1&startPage=1

Så kan du selv vælge. Der er masser at forholdsvis simple koder til det.
Avatar billede garfi Nybegynder
19. november 2007 - 15:10 #2
THX læg et svar.
Avatar billede w13 Novice
19. november 2007 - 21:18 #3
Oki! =)
Avatar billede w13 Novice
19. november 2007 - 21:27 #4
Tak for point!