Avatar billede thomas_u Nybegynder
17. november 2007 - 18:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Proplemer med Dvale

Hej jeg har lihr bygget en computer som skal køre som mediacenter

Jeg har sat et Gigabyte P35C-DS3R som er sprit nyt

mit problem er det ¨når jeg trykker på dvale funktionen lukker min computer ned som den skal så alt slukker eller hva man skal sige men så 5 sec efter starte blæserem og muligvis mere
uden jeg gør noget men når jeg så trykker på dvale knappe igen
ja så skere der ikke noget kan kun få computeren igang igen ved at slukke på hovede strømen

er her en af jer her som kan hjælpe mig med at få det til at virke :o)

PÅ forhånd tak
Thomas
Avatar billede thomas_u Nybegynder
17. november 2007 - 18:23 #1
Har lige en ekstra information

tror det hænger samme med dvale funktionen

når jeg vælger at jeg vil lukke min computer altså slukke slukker den og ja

efter 5 sec starter køler og ja ved ikke om der er flere ting men grafik kort starter ikke op for jeg kan ikke gøre noget som helst har sort skærm eneste mulighed er tage strømem
Avatar billede thomas_u Nybegynder
17. november 2007 - 19:27 #2
Fik Selv løst det ved at resette cmos :o)
Avatar billede thomas_u Nybegynder
17. november 2007 - 19:28 #3
Slut